} Технології і труд: Індивідуальний план роботи вчителя фізики,трудового навчання і захист вітчизни під час карантину

Індивідуальний план роботи вчителя фізики,трудового навчання і захист вітчизни під час карантину



Індивідуальний план роботи вчителя фізики,трудового навчання  під час карантину

                                                  (15.10.2020 – 23.10.2020)

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Завдання для самопідготовки

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

19.10

 

 

 

 

 

 

 

20.10

1.Рівномірний рух.Швидкість руху.

2.Учимося розв’язувати задачі.     

 

 

1.Розвязування задач.

Підготовка до контрольної роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Розвязування задач.

Підготовка до контрольної роботи.

 

 

9-12

 

 

 

 

 

 

 

9.00-9.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.45-10.15

                 7 клас

1.Прочитати параграф 8 і 9

2.Відповісти на контрольні   запитання.

3.Виконати вправу 8(4,5) і

Вправа 9 (1)

                 8 клас

1. Для нагрівання на 60 °С деталі масою 150 г було передано 20 кДж теплоти. З якого матеріалу виготовлена деталь?

2. . У каструлю налили 2 кг води за температури 40 °С, а потім додали 4 кг води за температури 85 °С. Визначте температуру суміші. Масою каструлі знехтуйте.

 

9 клас

1. Вчимося розв’язувати задачі.

Задача 1. Блискавка вдарила в шухляду зі сталевими ножами й розбила її. Після

цього ножі виявилися намагніченими. Поясніть це явище.

Задача 2. Чи зміниться поводження магнітної стрілки, що знаходиться поблизу

проводу зі струмом, якщо напрямок струму в проводі змінити? Чому?

Задача 9. Прямолінійний провідник завдовжки 0,6 м розташований в

однорідному магнітному полі індукцією 1,2 мТл під кутом 30° до ліній

магнітної індукції поля. Визначте силу Ампера, яка діє на провідник, якщо сила

струму в ньому 5 А.




Індивідуальний план роботи вчителя фізики,трудового навчання і захист вітчизни під час карантину
(13.03.2020 – 24.04.2020)
№/ п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Завдання для самопідготовки
1
16.03
-     Опрацювання нормативної документації
щодо організації дистанційного навчання учнів під час карантину.
-     Ознайомлення з інтернет ресурсами, освітніми платформами, які можна використати для дистанційного навчання.
-     Складання плану роботи по організації дистанційного навчання учнів.
-     Підготовка завдань  та відеоуроків учням 5-11 класів

9-12

2
17.03
1. Підбір матеріалів та розробка завдань
для учнів.
2. Розміщення завдань для учнів.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі

9.00 - 13.45
Трудове навчання:
5кл
Ознайомлення з технологією  виготовлення виробів з бісеру.

6кл
Технологія обробки дроту
Головоломка з дроту.
7кл
Технологія ландшафтного дизайну.
8кл
Проєкт: «Моя зачіска»
Технологія: технологія добору зачіски.
9кл
Проєкт: «Мій власний стиль».
Технологія: технологія проєктування власного стилю.
11кл
Пошук інформації для проєкту. Створення банку ідей
Захист Вітчизни
                   11кл
Заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт





3
18. 03
1. Розробка та розсилка завдань для учнів  9,  11 класів з фізики та астрономії.













2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання


3. Підготовка завдань  та відеоуроку
9. 00 – 10. 30













10.30 – 11.00


11. 00 – 12. 00

Опрацювати параграф згідно з календарно-тематичним плануванням,а саме (9клас
параграф 30-32.Задача №31 на ст.205 номер 4. Виконати Рівень А на ст.208 ),
(11клас параграф 30-31.Відповісти на контрольні запитання



Відеоуроки:

перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=jx9xz2CaLmE
4
19. 03
1.Робота над  створенням сторінки «Індивідуальний план роботи вчителя фізики, труда і ЗВ» на особистому сайту вчителя.

2. Онлайн консультації з учнями 5-11 класів.


3.  Перегляд інформаційно-методичної
літератури «Сучасні підходи успішного
розвитку творчих здібностей школярів»
.
9. 00 – 10. 00



10. 00 – 12. 00


12. 00 – 13. 00
Перегляд відео

5
20. 03
1.Підготовка завдань  по фізиці для учнів 9-11 класів.
2.Створення тестів на платформі Освітнього проєкту «На урок»
9. 00 – 12. 00



6
23. 03
1.Розробка  домашніх завдань для учнів   9-11класів з фізики через мобільний додаток Viber.

2.  Перевірка і оцінювання виконаних завдань.

3.Опрацювання фахової літератури.
9. 00 – 10. 00




10. 00 – 13. 00

7
24. 03
1.  Розміщення відео про різні технології для учнів 5-11класів по трудовому навчанню.
2. Індивідуальні консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання
в дистанційній формі




9. 00 – 11. 00

11. 00 – 13. 00
5кл
 Браслет з бісеру
6кл
Головоломка з дроту.
7кл
8кл
«Моя зачіска»
А)дівчата
Б)хлопці
9кл
«Мій власний стиль».
Уроки стиля - Детям о моде
11кл
Технологія створення банку ідей( Викачати з сервера (1.05 Mb) )

8
25. 03
Самоосвіта
1. Розробка та упорядкування домашніх завдань для учнів (відправка через Viber або e-mail).
9. 00 – 12. 00



9
26. 03
Самоосвіта
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків.
9. 00 – 12. 00



10
27. 03
Самоосвіта
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків.
9. 00 – 12. 00



11
30. 03
1. Розробка і розміщення завдань для учнів 9,11 класів по фізиці.
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

.
9. 00- 10. 00



10. 00 – 12. 00


12. 00 – 13. 00


12
31. 03
1. Перевірка і оцінювання виконаних завдань по трудовому навчанні.
2. 1. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» на освітньому порталі «Всеосвіта
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00




13
01. 04
1. Перевірка і оцінювання виконаних завдань по фізиці.
 2. Опрацювання додаткової науково-
популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня.



9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00



Опрацювати параграф згідно з календарно-тематичним плануванням,а саме (9клас
параграф 30-33.Задача №31 на ст.205 номер 4. Виконати Рівень А на ст.208 ),
(11клас параграф 30-31.Відповісти на контрольні запитання



14
02. 04
1. Тести  на платформі Освітнього проекту «На урок»( у реальному часі) по трудовому навчанню 5-11класи
2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань..


9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00


15
03. 04
1. Тести  на платформі Освітнього проекту «На урок»( у реальному часі) по фізиці 9-11 класи
2. Перевірка і оцінювання виконаних завдань

9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00


16
06.04
Самоосвіта
1. Розробка та упорядкування домашніх завдань для учнів (відправка через Viber або e-mail) 5-11кл. по трудовому навчанні
2. Розробка та упорядкування домашніх завдань для учнів 9,11 класів по фізиці.
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00


17
07.04
1.  Розміщення завдань для учнів 5-11 класів по по трудовому навчанні .
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00

5кл
Виконай практичну роботу.
1.Сервіровка стола до сніданку на одну особу.
2. Знайти помилки в сервіровкі стола на фото.
3.Фото виконаної практичної роботи розмістити у Viber 
6кл
Дівчата
1.Склади 2 рекомендації для своєї подруги щодо правильного догляду за волоссям. 
Хлопці
2. Який  шампунь  ти використовуєш для свого типу волосся?
Свої поради(1) та відповіді(2) опублікуй на Viber 5клас

7кл
1.Рассмотри  изображение на етикетках
продовольственных  и непродовольственных товаров.
2. Какие сведения о товаре можно получить?
3.Запиши,сфотографируй и вышли в Viber 7кл .

8кл
Зробити селфі «Моя зачіска»
9кл
Дівчата
1.Назвіть основні стилі в одязі.
Хлопці
2. Самые модные стрижки?

11кл
Приклад планування кімнат в вашому майбутньому  будинку.








18
08.04
Розміщення завдань для учнів 9,11 класів по фізиці.

           9кл
Розв′язати задачі
Задача № 1. На каком расстоянии друг от друга находятся два одинаковых шара массами по 20 т, если сила тяготения между ними
6,67•10-5 Н?
Задача № 2. Масса Сатурна 5,7•1026 кг, а его радиус— 6•107 м. Определите ускорение свободного падения на Сатурне
11кл
 Квантові властивості світла. Квантові постулати Бора.
1. Повторити параграф 32 і 33. 2. Вивчити параграф 36. 3. Вправа № 36(1,3)

19
09.04

9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00

9кл
Задача 1. Вільно падаюче тіло пройшло останні 10 м за 0,25 с. Визначте, з якої висоти падало тіло та його швидкість у момент приземлення.
Задача 2.Розв′язати : Вправа 34(3)
Даю на вибір або задача 1 чи задача 2
Прочитати параграф 34
11кл
Прочитати параграф 37
Відповісти на контрольне питання №1,6.
Прочитати параграф 38
Відповісти на контрольне питання № 5.
20
10.04
1. Онлайн консультації з учнями.
2. Перевірка виконаних завдань.
3.Самоосвіта.
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00


21
13.04
Самоосвіта
1. Розробка та упорядкування домашніх завдань для учнів 5-11кл з трудового навчання (відправка через Viber або e-mail) , «Клас»
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00


22
14.04
1. Онлайн консультації з учнями 5-11класів з фізики та труда
2. Розсилання завдань для учнів 5-11кл з трудового навчання (відправка через Viber або e-mail, «Клас»).

9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00


23
15.04
1. Розробка та упорядкування домашніх завдань для учнів 9-11кл з фізики (відправка через Viber або e-mail) , «Клас»
2. Розсилання завдань з фізики 9-11кл
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00

11кл
Практикум розв’язування задач. Світлові кванти
1. Повторити параграф  33
2.Відповідь на контрольні  запитання №4 і №5
3. Розвязати :Вправа № 33(2)

24
16.04
. Онлайн консультації з учнями та батьками 5-11класів з фізики і ТН.
2. Розсилання завдань з фізики.
3. Підбір відео матеріалу до уроків.
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00

9кл
Рух тіла під дією декількох сил
1. Прочитати параграф  35
2. Розвязати :Вправа № 35(2)


25
17.04
1. Онлайн консультації з учнями.
2. Перевірка виконаних завдань.
3.Самоосвіта.
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00

9кл
Рух тіла під дією декількох сил
1. Прочитати параграф  35
2.Записати алгоритм  розв′язування задачі із відео,записати в зошиті і фото надіслати.
3.Записати коротку запис задачі. яка у відео  і її розв′язок,фото надіслати(тільки №1)
11кл
Виконайте тест. Интерференція и дифракція світла
1. Код доступу 732401
2. Використайте цей код,
відкривши посилання


26
20.04.
Самоосвіта
1. Розробка та упорядкування домашніх завдань для учнів (відправка через Viber або e-mail).
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00


27
21.04
1.  Розміщення відео про різні технології для учнів 5-11класів по трудовому навчанню.
2. Індивідуальні консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання
в дистанційній формі

9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00

5кл
Безпечне користування побутовими електроприладами.
Завдання:
Дівчатка, приготувати чай для родини.
Хлопчики :,попилисосити квартиру.
6кл
«Охайне житло»
Завдання:
Скласти перелік всіх пристосувань, приборів та механізмів, що будуть виконані  під час прибирання оселі напередодні свята.
7кл
«Малярні роботи у побуті власними руками»
Завдання: Які матеріали та інструменти застосовують для виконання малярних робіт
8кл
«Мій одяг – мій імідж»
4. Завдання:
7 негативних факторів у створенні  іміджу

28
22.04
1.Розробка  домашніх завдань для учнів   9-11класів з фізики через мобільний додаток Viber.

2.  Перевірка і оцінювання виконаних завдань.

3.Опрацювання фахової літератури.
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00

11кл
Фотоефект. Досліди О.Г. Столєтова. Закони фотоефекту. Теорія Ейнштейна, рівняння фотоефекту. Фотон.
1.Прочитати параграф 34
2.Переглянути відеоурок .
3. Із відео,записати в зошиті :
-Що таке фотоефект?
-Два види фотоефекту.
-Закони зовнішнього фотоефекту.
-Рівняння зовнішнього фотоефекту.
3.Записати в зошиті,сфотографувати і надіслати в «КЛАС» для оцінювання

9кл
Рух тіла під дією кількох сил у вертикальному напрямку.
1. Повторити параграф 34-35
2.Записати  розв′язування задачі із відео
Під час старту космічний корабель рухається вертикально вгору з прискоренням 40 м/с2 .Із якою силою космонавт масою 70кг тисне на крісло.
3.Записати коротку запис задачі,кресленники(схеми) яка у відео і її розв′язок,фото надіслати в «КЛАС»








29
23.04
1.Розробка  домашніх завдань для учнів   9-11класів з фізики через мобільний додаток Viber.

2.  Перевірка і оцінювання виконаних завдань.

3.Опрацювання фахової літератури

11кл
Підготовка до семестрової контрольної роботи.
1.Переглянути запропоновані відеоуроки.
2.Виписати з відеоуроку всі формули (основні без розв′язку),які використовувались для розв′язку задач.
3.Записати їх в зошиті і надіслати в «КЛАС».
4.Ці формули будуть використані в семестровій контрольній  роботі
1.
11кл
Тест: Технології


30
24.04
Самоосвіта
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків.


31
27.04



32
28.04



33
29.04
Підсумкова контрольна робота по фізиці

11кл

34
30.04



35
01.05



36
04.05



37
05.05



38
06.05
Підсумкова контрольна робота по фізиці

9кл
39
07.05
Підсумковий тест по трудовому навчанню

6кл
40
11.05
1.Підсумковий тест по трудовому навчанню.
2. Підсумковий тест "Креслення" .

5кл
11кл
41
12.05
1.Підсумковий тест. «Я - споживач».«Малярні роботи у побуті власними руками». 7клас
2. Підсумковий тест. «Моя зачіска».«Мій одяг – мій імідж». 8клас

7кл
8кл
42
13.05
1. Підсумковий тест. «Мій власний стиль» 9 клас
2. Підсумковий тест з предмету Захист Вітчизни 11 клас


9кл
11кл
43
14.05
1.Підсумкова контрольна робота з астрономії за ІІ семестр
2.Перегляд відео уроків 9-11класи

11кл
9кл
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики
11кл
Принцип роботи цифрового фотоапарату

44
15.05
Самоосвіта
1. Підбір аудіо-, та відеоматеріалів до уроків.


45
18.05
 Навчально-польові збори 11кл

   11кл
1.Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.
2.Удосконалення знань з будови автомата
3.Будова автомата калашникова АК-74
4. АК: основи стрільби.
    https://www.youtube.com/watch?v=XD0G5SJhEIM                                                 
46
19.05
 Навчально-польові збори 11кл

11кл
1.Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу
2. Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок.
https://www.youtube.com/watch?v=axoYUEzW1ck
47
20.05
 Навчально-польові збори 11кл

11кл
1. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп
https://www.youtube.com/watch?v=OU_lTgE2Log
2. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу 
https://www.youtube.com/watch?v=_Frj-sSDB5Y